Free Joomla Modules

OPUS 99

Lokalizacja: Góra
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Dolina Baryczy (Natura 2000), Łęgi Odrzańskie (Natura 2000)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Największym atutem obiektu jest jego lokalizacja – centrum miasta i XIX – wieczna, stylowa willa otoczona zabytkowym ogrodem. Funkcjonalnie wyposażone pokoje z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz restauracja oferująca dania tradycyjnej kuchni polskiej dopełniają potrzeb turysty (szczególnie kajakowego) odwiedzającego Dolinę Baryczy.

Podsumowując: POLECAMY !!!

 

ROSETTE

Lokalizacja: Góra
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Dolina Baryczy (Natura 2000), Łęgi Odrzańskie (Natura 2000)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie (grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5+
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Hotel położony jest na peryferiach Góry, w przemysłowej dzielnicy utworzonej przez zakład cukrowniczy. Sam obiekt, po remoncie oferuje dość małe, choć bardzo funkcjonalnie urządzone i czyste pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, TV – Sat oraz Wi-Fi. Miła i serdeczna obsługa w połączeniu z „ogromnymi” porcjami oferowanymi w tutejszej restauracji stawiają Rosette na wysokiej pozycji naszego rankingu. Szczególnie godnymi polecenia są tu własne wyroby wędliniarskie, których możemy skosztować zamawiając nocleg ze śniadaniem.

Podsumowując: POLECAMY NA NOCLEG "SŁUŻBOWY" !!!

 

PARKOWA BIS

Lokalizacja: Góra
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Dolina Baryczy (Natura 2000), Łęgi Odrzańskie (Natura 2000)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (ogród, wiaty, grill)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 2
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Pierwszego dnia, po przyjeździe miała być kolacja...,ale kucharz poszedł do domu. Tak rozpoczął się nasz pobyt w „Parkowej Bis”, stanowiącej patologiczny konglomerat domu weselnego, hotelu i wyszynku położonego wśród pięknego zabytkowego parku, w którym aż prosi się o ciszę i spokój. Faktycznie połączenie miejsca całonocnych imprez i noclegów jest rzeczą trudną, ale bezwzględnym obowiązkiem gospodarzy jest znalezienie kompromisu, aby jedni się wybawili, a drudzy wyspali, wszak obie grupy zamykają się w zbiorze pod nazwą – klient. Niestety, postalkoholowe wrzaski, pijackie śpiewy i walenie drzwiami do białego rana nie leżą w spektrum zainteresowań obsługi. Jednak przysłowiową „wisienką na torcie” jest brak jakiejkolwiek instancji odwoławczej, gdyż wodzirejami swawoli i dzikich pląsów są właśnie....GOSPODARZE !!!

Podsumowując: OMIJAMY, NIE WYPOCZNIEMY !!!

Partnerzy

Fundacja GOPR  MK    Trekmondo

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd